Obsah vzdělávacího bloku Marketing
Blok | Téma | Samostudium teorie | Přímá výuka on-line | Aplikace a autokorekční test | Seminář on-site – týmová případová studie | Seminář | Celkem |
1. | Úvod do studia marketingu - historický vývoj - podnikatelské koncepce - marketingové prostředí (makro/mikro) |
12 | |||||
2. | Marketingový výzkum a stanovení strategie - typy trhů - metody marketingového výzkumu - segmentace, targeting, positioning |
Formulace zadání - Analýza trhu - PEST analýza - Porterova analýza |
12 | ||||
3. | Marketingový mix I. - 4P, 7P - produkt, place, price |
Návrh marketingového výzkumu - research design - tvorba dotazníku - polostrukturovaný rozhovor |
12 | ||||
4. | Marketingový mix II. - promotion, moderní nástroje a měření účinnosti - people (+osobní branding), physical evidence, |
Marketingový plán - cílová skupina - marketingový mix - komunikační mix |
12 | ||||
5. | Legislativní požadavky a etika - etika a nelegální praktiky v marketingu |
Prezentace - dopracování plánu - příprava prezentací - prezentace a zpětná vazba |
8 | ||||
20 | 10 | 20 |
Přednášky vzdělávacího bloku Marketing ve formátu mp4 najdete
Skripta a doplňkové studijní materiály vzdělávacího bloku Marketing najdete
Záznamy praktických lekcí vzdělávacího bloku Marketing najdete